page_banner

NEWS

Cumu prutegge a salute orale cù un spazzole di denti elettricu

I spazzole di denti elettriche ponu esse un strumentu putente per prutege a salute orale se s'utilice bè.Eccu alcuni cunsiglii per aiutà à prutege a vostra salute orale cù un spazzole di denti elettricu:

Sceglite a testa di spazzola ghjusta: I spazzole di denti elettriche venenu cù diversi tipi di teste di spazzola, per quessa, hè impurtante di sceglie quella giusta per i vostri bisogni.Per esempiu, s'è vo avete i denti sensittivi o gengive, pudete vulete sceglie un capu di spazzola à setole morbide.

Aduprate a tecnica curretta: i spazzole di denti elettrici sò pensati per esse utilizati in modu diversu da i spazzole di denti manuali.Mantene a testa di spazzola contr'à ogni dente è lasciate chì a spazzola faci u travagliu, movendu a testa di spazzola lentamente per ogni dente.

Ùn spazzola troppu forte: Spazzola troppu forte pò dannà i vostri denti è gengive.I spazzole di denti elettriche cù sensori di pressione ponu aiutà à prevene questu avvisendu se vi spazzolate troppu duru.

Spazzola per u tempu cunsigliatu: A maiò parte di i dentisti ricumandenu di spazzolà i denti per almenu dui minuti.Parechje spazzole di denti elettriche venenu cun timer per aiutà à mantene a traccia di quantu tempu avete spazzolatu.

Pulite a testa di spazzola regularmente: Pulite a testa di spazzola elettrica accuratamente dopu ogni usu per prevene l'accumulazione di batteri.Pudete lavà sottu à l'acqua corrente è lasciate seccu à l'aria trà l'usi.

Sustituisci a vostra testa di spazzola regularmente: A maiò parte di i fabricatori di spazzole di denti elettricu ricumandenu di rimpiazzà a vostra testa di spazzola ogni trè à sei mesi, secondu l'usu.

Ùn sparte micca a vostra testa di spazzola: Sparte u vostru spazzole di denti elettricu cù qualcunu altru pò aumentà u risicu di contaminazione incruciata è a diffusione di germi.

Seguendu sti cunsiglii, pudete aduprà u vostru spazzole di denti elettricu per prutege a vostra salute orale è mantene una bona igiene dentale.


Tempu di post: 13-mar-2023